Wednesday, December 9, 2009

Bahaya KAHWIN DENGAN PROGRAMMER


Sekadar bacaan ringan.. sekadar untuk menampakkan susunan gigi yang cantik milik anda yg membacanya..

---------------------------------------------------------------------------------------------------



Sahabat-sahabat sekalian sebelum anda memutuskan untuk berkahwin dengan seorang "programmer" anda perlu fikir semasak2nya dulu sblm anda menyesal dikemudian hari. Ini adalah contoh daripada seorang isteri yg mengadu pd doktor/motivator mengenai hubungan dia dan si suami, seorang programmer setiap hari..

Suami : (setelah balik lewat dari pejabat) "Selamat malam sayang, sekarang saya logged in".

Isteri : Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?

Suami : Bad command or filename

Isteri : Tapi kan ke saya dah call abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli..

Suami : Erromeous syntax. Abort?

Isteri : Ish, abang nih, takkan itu pon tak ingat? Hahaa... abang kata tadi dalam telefon nak beli tv? mana dia?

Suami : Variable not found

Isteri : Abang memang xleh harap la... meh la kad kredit abang biar saya pergi belikan sekali shopping barang dapur skali..

Suami : Sharing violation. Access denied...

Isteri : Abang ni x sayang saya ke? abang lebih sayangkan komputer abang dari saya.. saya xtahan la kalau macam ni selalu..

Suami : Too many parameters..

Isteri : Saya menyesal pilih abang sebagai suami saya.. harap muke je hensem..

Suami : Data type mismatch...

Isteri : Abang nih, memang betul2 xguna la...

Suami : It's by Default.

Isteri : Macammana pula dengan gaji abang?

Suami : File in use......... Try later..

Isteri : Kalau begitu, apa peranan saya dsisi abang sebagai seorang isteri?

Suami : Unknown Virus...







~ Ade ke berlaku lam rumah tangga camni?? kalau ade, serabut kpala duk pikirkan.. hehe.
Satu lagi kasar la bahasa isteri die.. xpatut2.. Papepun, terimalah kekurangan pasangan dengan hati yang terbuka, kalau mcm kat atas, xtau la.. Wallahua'lam.

No comments:

Post a Comment