Sunday, March 7, 2010

.. Abi Sheikh Abdul Rahman..

Bismillahirrahmanirrahim..


Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi, kerana masih diberi kesempatan untuk terus menghirup udara dan menulis di sini..


Alhamdulillah, gembira rasa hati ini tatkala membuka yahoo mail, ada email baru masuk daripada sheikh kesayangan.. senyuman terukir.. Semalam ana ade menghantar email pada sheikh mengirimkan gambar sheikh yang diambil tahun lepas sebelum sheikh pulang ke Mesir.. Dah lama sheikh minta tapi....( dek kerana lupa wa sibuk + tak reti sangat takallam fi lughatul arabiah..nahunya berterabur)..(",)

Hantar email pada sheikh semalam pun, entahkan faham atau tidak sheikh.. Iyalah, tulis arab tapi huruf melayu.. tapi, kalau tak faham, takkan sheikh balas kan??





Sheikh Abdul Rahman(",)

Mudah-mudahan sheikh sentiasa sihat, gembira disamping keluarga tersayang.. dan semoga sheikh dan keluarga sentiasa dirahmati dan diberkati oleh Allah S.W.T.. insyaAllah.. sheikh kata nak tunggu ana kat Mesir.. Allah... entahkan pergi ke tidak+ natijah belum tahu lagi macam mana+ tak tahu nak pergi ke tidak ke mesir tu..( asalnya memang tak nak pergi.. tapi, wallahua'lam... segala-galanya ketentuan Allah..)

~Tapi, harap sheikh tak salah faham la ye, nabila baik ngan sheikh.. nabila anggap sheikh macam abi nabila sendiri.. sheikh dah ada zaujah, takut juga dengan sheikh ni.. hehe..

~Wassalam~

2 comments: