Sunday, March 14, 2010

..Mengapa begini??..

Bismillahirrahmanirrahim..


Segala puji bagi Allah memberikan ana peluang dan kekuatan untuk terus berada disini.. mencoret sesuatu buat tatapan insan-insan yang sudi singgah disini.. terima kasih kepada semua..


Izinkan diri ini membuat sedikit pengakuan.. semoga dengan pengakuan yang pendek ini, dapat menghentikan berita palsu mengenai diri ana.. Kepada sesiapa yang mengenali diri ini dan yang menghebahkan berita tak betul ini, baca dan tengok pengakuan ini.. Ana hanya dapat maklumat, tukang sebarnya adalah seorang adik yang bersekolah satu sekolah dengan ana tahun lepas..


Buat adik-adikku sayang.. kalau dengar ape-ape mengenai akak, tolong tanya akak sendiri boleh tak?? jangan tanya pada orang yang tak tahu, semakin tersebarlah berita tipu ni.. Ini dah dikira fitnah..


Adik-adik mahabbahku buat masa sekarang, akak belum dikhitbah, belum bertunang, belum dicop oleh sesiapa pun.. harap faham dan mengerti.. hentikanlah bawak dan sebar berita tak betul ni.. dan bukan akak seorang sahaja yang menjadi mangsa, sahabat-sahabat akak yang lain pun ade yang terkena.. tapi, wallahua'lam kalau berita tentang sahabat-sahabat akak yang terkena itu betul, cuma akak yang tak tahu.. tanya tuan badan ye..

Yang pasti.. for sure akak punya, TIDAK......

Ok??

Kalau benda ni masih lagi sampai ke gegendang telinga akak, akak tak nak dah layan.. berita tak betul ni sekadar angin lalu sahaja.. akak akan biarkan.. cuma, kadang-kadang rasa geram..

Wallahua'lam..

Wassalam..


No comments:

Post a Comment