Thursday, December 23, 2010

.. Bila malu tiada, maka....

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum w.b.t..

Alhamdulillah, balik dah nak dekat seminggu, baru nak update blog.. nak kate busy, tidaklah sangat.. nak kate laptop takde, ayah dah belikan.. terima kasih ayah.. mungkin ade virus yang menyerang dalam badan kot.. wallahua'lam..


Apepun, hari ni dah buat pembaharuan background, dan dah pun menulis.. alhamdulillah.. kat sini ana nak kongsikan satu video.. semoga sama-sama dapat manfaat dan iktibar..








Masyarakat zaman kini kebanyakannya sudah hilang perasaan malu dalam diri meraka sendiri.. Buktinya, para wanita tidak segan-segan membuka aurat mereka di khalayak umum, malah dirasakan satu kebanggaan dan kepuasan dalam hidup mereka. Pasangan yang sedang hangat berchenta, dengan selamba memeluk pinggang si gadis, maka si gadis pun meliuk lentok badannya mengalahkan pohon kelapa kerana merasa seronok diperlakukan sebegitu..


Allahuakbar, mana hilangnya maruahmu sebagai wanita? mana perginya rijal yang perlu melindungi dan memimpin kaum hawa? Diri mereka dan diri kita sendirilah yang memainkan peranan penting dalam menentukan hala tuju wawasan hidup kalian..


''Semoga Allah merahmati kita sebagai hambaNya.."

Wallahua'lam..

No comments:

Post a Comment